Kolejowe klimaty Skandynawii
DrEaKmOrE : Kolej : Zdjęcia kolejowe ze Skandynawii
W plątaninie torów portu w Narwiku ukrywa się sporo taboru. 1.VII.2001
Trójczłonowe lokomotywy elektryczne Dm3 - podstawowy tabor trakcyjny pracujący dla LKAB, koncernu górniczego wydobywającego rudę żelaza w Kirunie i Gallivare. Narwik, 1.VII.2001
Lokomotywa Dm3 z wagonami do przewozu rudy na torach portu w Narwiku. 1.VII.2001
Drezyna i stary wagon pasażerski z drewnianym pudłem przy torach ze stacji Narwik do portu. 1.VII.2001
Lokomotywa RC6 12 prywatnej kolei szwedzkiej Tagkompaniet (TKAB) z popołudniowym pociągiem do Kiruny. Narwik 1.VII.2001
Popołudniowy pociąg do Kiruny. Narwik, 1.VII.2001
Parowóz - pomnik na stacji w Narwiku.1.VII.2001
Lokomotywa RC6 12 kolei TKAB. Narwik, 1.VII.2001
Dworzec kolejowy w Narwiku. Na pierwszym planie pomnik Svarta Bjorn. 1.VII.2001
Stacja w Narwiku. Lokomotywa RC6 12 wypycha na tory postojowe skład z którym przyjechała z Kiruny. 1.VII.2001
Lokomotywa Dm3 wraca z pustymi wagonami do przewozu rudy z Narwiku do Kiruny. Riksgrensen, 1.VII.2001
Lokomotywa Dm3 po wyjeździe z Riksgrensen w stronę Kiruny, 1.VII.2001
Jeszcze jeden próżny skład z Narwiku do Kiruny. Tym razem prowadzony przez lokomotywy EL15 w podwójnej trakcji. Riksgrensen, 1.VII.2001
Drezyna inspekcyjna przerobiona z autobusu szynowego. Kiruna, 1.VII.2001
Stacja w Kirunie późnym wieczorem. 1.VII.2001
Kopalnia rudy żelaza w Kirunie. Na torach wagony do przewozu rudy i lokomotywa Dm3. 1.VII.2001
Parking rowerów kolejowych za południowym krańcem stacji Arvidsjaur, 3.VII.2001
Autobus szynowy Y6 kolei Inlandbanan (IBAB). Arvidsjaur 3.VII.2001
Autobus szynowy Y8. Arvidsjaur 3.VII.2001
Autobusy szynowe Y7 i Y6 zarastają krzakami za obrotnicą. Arvidsjaur, 3.VII.2001
Lokomotywa Z65 535 Arvidsjaur 3.VII.2001
Lokomotywa Z65 535 kolei Inlandsbanan. Arvidsjaur, 3.VII.2001
Parowóz E2 1241. W sezonie 2 razy w tygodniu prowadzi pociągi turystyczne. Arvidsjaur, 3.VII.2001
Parowóz E2 1241 schowany w krzakach za lokomotywownią. Arvidsjaur, 3.VII.2001
Lokomotywa Z65 535 manewruje z wagonami na stacji Arvidsjaur. 4.VII.2001
Autor na rowerze-drezynie na linii Arvidsjaur - Joern. 4.VII.2001
Na drezynowym szlaku Arvidsjaur - Joern. 4.VII.2001
W drodze powrotnej do Arvidsjaur - tak wygląda szlak z siodełka roweru-drezyny. 4.VII.2001
W drodze powrotnej do Arvidsjaur - bocznica tartaku na południe od Arvidsjaur. Teoretycznie przed zwrotnicą trzeba zejść z roweru, ale mnie udało się przejechać. 4.VII.2001
Dwie lokomotywy spalinowe Z70 jadące luzem na południe od Sundsvall. 5.VII.2001
Dwie lokomotywy spalinowe Z70 jadące luzem na południe od Sundsvall. 5.VII.2001
Wózek akumulatorowy przed halą lokomotywowni. Muzeum Kolei Gaevle, 5.VII.2001
Lokomotywa T43. Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Kolejka dla dzieci w Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Manewrowe lokomotywy elektryczne typu Ud w Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Lokomotywy: spalinowa typu Z43 i elektryczna typu Da w Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Parowóz S1 1923 (czynny) w Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Lokomotywa elektryczna typu Hg w Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Lokomotywa elektryczna typu Du z drewnianym pudłem. Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Lokomotywa elektryczna Ra 987 (Rapid). Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
Obrotnica przed halą lokomotywowni. Wagon pocztowy kolei SJ i parowóz S1 1923. Muzeum Kolei w Gaevle, 5.VII.2001
EZT X-2 (X-2000) na trasie Gaevle - Sztokholm. 5.VII.2001
EZT X-1 (?) jako lokalny pociąg do Upplands Vaesby wjeżdża na stację Stockholm Central. 6.VII.2001
EZT X-2 (X-2000) wjeżdża na stację Stockholm Central. 6.VII.2001
EZT X-2 (X-2000) wjeżdża na stację Stockholm Central. 6.VII.2001
EZT X-2 (X-2000) wyjeżdża ze stacji Stockholm Central. 6.VII.2001
Lokomotywa RC6 1353 kolei SJ na stacji Stockholm Central. 6.VII.2001
EZT X-10 wjeżdża na stację Stockholm Central. 6.VII.2001
(C) Marcin Bajer 2001
[ DrEaKmOrE - strona główna | copyright / prawa autorskie | zastrzeżenia prawne | prywatność ]
webmaster@tigana.pl